Christmas time

Jag var ledig igår så jag var hemma i Härdal. Där är det verkligen julstämning nu vill jag lova, det är mamma bra på. Tomtar & ljus i princip överallt, både ute och inne. Vi bakade 100 kanelbullar och drack glögg. Idag är det en ny dag på Ica.

Ibland slås jag av panik när jag borde börja fundera på vad jag ska studera & jobba med framöver. För jag har verkligen ingen aning. Igår fick jag för mig att jag ska läsa medicin, eller kanske bli veterinär. Börjar bli dags att ta tag i det här.


Kommentarer
Postat av: My

Jaa, jag blev smått lyrisk när jag såg alla roliga fotosaker man kunde beställa :) Beställde lite annat också, men känner att jag inte kan avslöja det eftersom praktiskt taget ALLA mottagarna läser min blogg :P

Postat av: Emma

Men du, om du ska läsa medecin eller till veterinär, innebär ju det vita rockar... och vad var det spådamen sa? ;) Kanske du hittat det där nu! hihi. Förresten så bad jag mamma spara trosorna, det var två par string, hon tittade inte så noga om de var använda eller ej :) Men jag överlämnar dem nästa gång vi ses! Puss vännen min

2007-12-19 @ 11:32:00
URL: http://irmeliin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback