Impulsiv vinfest

Efter att länge gått och suktat efter vin eller något annat drickbart tillsammans med mina vänner, så arrangerades det en liten hemma fest igår. Hos Wågers så klart. En tre liters dunk som jag, Cattis och Sandra tömde ganska fort. Många diskussioner & funderingar uppkom, och alla handlade dom om framtiden. Vinglas efter vinglas, några nävar chips (ganska många) och ett sällskapsspel så var vi plötsligt väldigt energifyllda.

Vi begav oss ut på jakt i Ulvkälla. Idag när jag funderade på vad vi ens skulle ut och göra, så är det ingen av oss som minns. Vandringen slutade några kvarter bort i en buske, där även Sandras sandal försvann spårlöst. Till och med så att vi hämtade ficklampa för att hitta den, men utan resultat. Hade så sjukt kul denna kväll. Mitt på en måndag. Impulsiva människor, det gillar jag starkt.

Fluhring plockade upp en ganska onykter och väldigt pratsam Petra vid just den där busken, som vi av någon knepig anledning hade stannat vid. 2 timmar senare, efter att ha åkt längs alla vägar kring Sveg så var det dags att åka hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback