Classic Car Week

Sedan i tisdags har jag befunnit mig i Rättvik och bott i en buss tillsammans med Nicke och hans föräldrar. Har funkat riktigt bra, finns gott om plats och den är mysig att vara i. Gamla bilar av alla de slag fyllde gatorna, allt från rostiga vrak som inte ens borde kunna rulla, till bilar som ser ut att precis åkt sin första mil. En enorm blandning för alla smaker. Jag som inte alls är en bilfantast tyckte ändå det var roligt att titta, och så klart även att åka. Nickes Mustang var så klart med, och det cruisades fler än ett varv under dessa dagar. Har haft mycket roligt och allt var verkligen på topp.

Vi tog oss någon cider om kvällarna, tog det väldigt lugnt. Tog några promenader, gick på marknad och handlade ett par glas och en vas. Grillat och ätit en massa gott, samt tagit en hel del bilder.

63381-668
Även hundar cruisade.

63381-677
Bilar bilar.. Medan grabbarna kommenterade fälgar & bredden på däcken tittade jag på färgen på lacken.

63381-673
En bil som stack ut lite mer än de andra, på sitt sätt.

63381-672


63381-671


63381-669
Lite lågt?

63381-670
Mitt i rondellen, där ser man som bäst. Helene & Jonny.

63381-678
Svalkande gott.

63381-674
Babe.

63381-679
Bilkön var extremt lång, och stod stilla lite väl mycket & länge.

63381-676
Promenad ut på piren.

63381-675


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo, jag hörde att du lämnat. Men det förstår jag för man vill ju prova på annat med :) Men massa trevligt folk har jag redan märkt av, nästa vecka ska jag väl lära mig att prata själv o sånt.. Lite små nervös sådär.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback