Borgvattnet nästa.

Sitter och äter glass, och funderar på vad jag ska skriva.. Har jätte ont i ryggen, klippte gräsmattan hemma igår, och när jag skulle gå i en sluttning så sträckte jag mig. Värdelöst, men är i alla fall bättre idag. Kunde knappt sätta mig i bilen i går. 19 år och otränad.

Solen skiner och jag är inomhus. Nicke är i Sundsvall och handlar material till garaget han bygger, och allt annat folk jobbar ju. Har nyss varit på Apoteket och köpt bra-att-ha-grejer till tågluffen. Mamma o dom kommer snart och plockar upp mig, vi ska åka till Borgvattnet. En gammal prästgård som sägs spöka, så det kan bli spännande. Övernattar tills i morgon.

Kollade på en film imorse, Songs and Lyrics med Drew Barrymore och Hugh Grant. Trodde att den skulle vara bättre, men den var okej. Dock ingen jag ser igen.




Kommentarer
Postat av: Jennie

Åh, ska ni dit och sova. Det vill jag med. Har hört att det inte är allt för mysigt ibland!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback