Avslutning på Storön

Samlas, det är vi tjejer bra på. Hur många mil det än är, för är det fest, då jäklar kommer alla. Åsa, Johanna, Anja och Emma satte sig i en bil och for hit från Östersund, direkt efter jobbet. Alla vi andra, gamla vanliga gäng satt här hos mig i Nilsvallen och hade redan sprätt några flaskor. Spelar heller ingen roll att dansgolvet här inte är stort, dansas gör det ändå. Till allt.

Nicke fick agera chaufför, och körde oss till Storön. Där tillbringade jag större delen av tiden i öltältet och löste världsproblem. Nä, men kul hade jag. Varje gång tänker jag att man borde ta fram en videokamera och filma hela vårt patrask, men gör det aldrig. SKulle vara så skoj att se så här dagen efter.

Vaknade klockan åtta idag, drack en ljummen cola och städade. Var inte så stökigt alls. Ringde pappa och berättade att jag faktiskt är jobbduglig idag så jag ska väl i väg. Snart så.

63381-687
Tur vi har Cattis, våran make up artist.

63381-692
Vi blev några stycken.

63381-691
Emma och Helene

63381-690


63381-689
Cattis och Soffa

63381-688
Jag har så fina kompisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback