Sleten

Trött, verkligen jätte trött idag. Tidiga morgnar och inte allt för tidiga kvällar, klarar inte av att gå och lägga mig klockan nio. Känns helt enkelt fel, och gillar verkligen inte att sova bort tiden. Så här kommer refrängen på det. Pia är på den första kursdagen av fyra nu, Barry ska strax i väg och jobba. Så ikväll är det jag och barnen.

Åkte ner till Waikiki idag och gick runt och kollade, finns liksom ingen ände på saker att se. Betraktade folk bakom mina solglasögon. Här på Hawaii så tar folket verkligen vara på alla parker som finns överallt, skulle nästan kunna säga att de tar med sig sängen dit. Folk ligger och sover på filtar och madrasser i skuggorna, alltså inga uteliggare som man skulle anta att det var hemma. Kunde inte göra någon längre sväng eftersom att det bara är de här fyra dagarna som jag bara har något så nära seriösa uppgifter. Låg ute i solen en stund innan den försvann bakom taket.

Maten går bra nu, på morgnarna så brukar jag ligga kvar tills det bara är en kvart kvar tills ungarna åker, och när jag då stiger upp så är Pia klar med deras frukost. Så då slipper jag deras pannkakor och kan äta en helt vanlig macka. Middagen idag stod Barry för, blev äppelkycklingkorven igen som jag berättade om sist. Och där måste jag verkligen fega ur, råkade få med mig bara tomatsåsen..

Här kommer lite bilder från den första veckan. Har varit här i tre veckor nu, tiden går alldeles för snabbt..

63381-111
Man kan se hamnen vid Waikiki.

63381-110
Mera mera palmer.

63381-109
Några berg.. Minns inte namnen.

63381-108
Det är strandpromenader överallt.

63381-107
De här träden är jätte stora, och bildar tak över parkerna. [ jämför med bilen bakom ]


Kommentarer
Postat av: sandra

tjo! vad roligt med ännu mera bilder.. ja, tiden har verkligen gått snabbt sedan du åkte. så snart får man träffa dig igen :) SAKNAS. kramar

2006-09-29 @ 13:22:18
Postat av: cleo

Vad härligt det ser ut. Själv har jag bara mellanlandat på Hawaii, räknas det? Nä! Hoppas Du får en fin helg.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback