Mr President

Pia ar en helt fantastisk person som det bara lyser om, jag alskar hennes kroppssprak och hennes glimten i ogat. Hennes humor ar enormt bra och hon har sadan levnadsgladje som sprider sig till alla i hennes omgivning. Har nu insett att hon faktiskt ater med ; ) Jag gillar henne enormt. Hon har riktigt bra asikter om saker & ting, och sager sa bra grejjer rent allmant.

Jag blir sa enormt fascinerad av manniskor som jobbar som flygplanspiloter, har mott tva stycken nu under tva dagar, och jag vill bara veta mer & mer.

Det har varit ett stort padrag med helikopterpoliser med stralkastare har idag, stangt av motorvagarna bara for att den philipinska presidenten bor pa ett hotell har i narheten.

Kommentarer
Postat av: sandra

coolt. du ska inte försöka få en bild av presidenten då? så kan du sälja till någon tidning i hawaii sen :) skönt att du trivs med pia också! puss puss

2006-09-17 @ 15:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback