Money money

Nu har jag varit har i 15 dagar.

Pia sager att jag inte alls behover ga upp halv sex varje morgon samtidigt som dem, men saken ar den att nar hon kommer in och vacker MJ som ligger i andra anden av rummet sa pratar hon hogt, skramlar i dorrar & lador. Da har jag ju inget annat val an att ga upp, men brukar ligga kvar tills det bara ar en kvart kvar innan de aker till skolbussen, for de ar inga morgonmanniskor de har barnen.

Idag har jag skrapat ihop lite extra pengar, grannen behovde hjalp med lite stadning och sadant. Sa jag gick over och mottes av ett bombnedslag. De haller i en cateringsfirma sa det var mat overallt, grytor med fastbranda bottnar, hyllor som var overfyllda. En stor hog med tvattade klader behovdes vikas. De stack i vag pa nagot arende sa jag satte igang, tog nagon timma innan jag var klar, de hade fortfarande inte kommit hem.

Fordrev nagra timmar med shopping; tva linnen fran ett stalle jag inte minns namnet pa, ett diadem fran Banana Republic, hudkram fran Body Shop, en kjol fran Macys och ett harspanne. Borjade ga mot hemmet med en juciedrink i handen nar Barry kommer tutandes och jag far skjuts. Val inne i bilen fragar MJ om hon far smaka, sag inget mer av den..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback