Lyx


Idag har jag sett det finaste huset, nagonsin. Forestall er det lyxigaste & haftigaste ni kan, och sen det ganger tva. Pia har en van, Christine, hon jobbar at ett par som inte har det sa daligt stallt, haller pa med design och tar hand om deras hus. De mottes via en firma hon jobbade inom forut. Sag forst en stor grind med kod & grejjer. Den oppnades och dar fanns det en hel park innan man val kom fram till entren, glasdorrar och stort garage. Tre splitternya bilar dar inne. [ Detta par bor inte i huset, valdigt sallan, de bor inne pa fastlandet nagonstans. Bada ar pensionerade och har fatt sina pengar fran ett foretag de startade forut, de byggde skepp ] Tappade hakan nar jag kom in. Fontan inomhus, spotlights overallt, hogt i tak, stora rum med pelare och olika sorters bergsvaggar. Inredningen var enormt fin, massa detaljer, en massa blandade stilar. Sex badrum fanns det, bubbelpooler har & var. Stora glasvaggar ut mot havet, bara nagra meter bort. Fast med en pool emellan. Stora soffgrupper, statyer, fottoljer och bord har o var. Garderober stora som hus. Stora sovrum overallt som man skulle kunna tro var hotellrum. Allt var nastan for perfekt, handdukar lag pa speciella satt, nastintill opersonligt. Men som sagt, de bodde ju inte riktigt dar. Koket, gigantiskt. Gar inte att beskriva, otroligt.. Stadade med gladje, hehe. Vanligtvis har de staderskor som kommer, men det skulle vara rormokare dar och da ville agarna att Christine skulle vara dar. Sa vi stadade toaltterna. Sjukt snyggt. Christine bjod mig pa lunch & gav mig betalt innan vi for hem.

Pia hade fest for ovanlighetens skull. Har sakert berattat om det som Pia & Barry haller pa med, de har gatt kurser som ska fa dig att ma battre, du far lara kanna dig sjalv osv osv. Det finns olika nivaer, jo det har jag namnt. Idag var det mote for dem som ville ga den har forsta kursen, Basic. Sa de pratade och folk som gjort den pratade om hur de hade forandrats och hur det paverkat dem, valdigt intressant. En tjej grat till och med, sa det verkar vara en bra grej. De ville fa mig att ga, finns en Basickurs i november, men jag kanner inte att jag vill lagga ner 475$ pa en sadan kurs nar det finns sa mycket annat att gora har pa Hawaii. Sa vi har atit en massa saker, lasagne, gronsaker o dipp, brod, kakor m.m Mattande. Det har varit en massa trevligt folk har, och jag forvanas over hur manga olika sorters manniskor Pia kanner.

Kommentarer
Postat av: sandra

cool. hur mkt fick du för att städa där då? nej, precis, ta och lägg pengarna på något bättre :) puss, saknar dig. hört något mer från den där familjen?

2006-09-23 @ 13:01:13
Postat av: Monica & Sanna

När kan vi komma och städa?? Puss mamma & Sanna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback