Ladies

Nu har min dator kommit! Äntligen kan man skriva som folk, plus att jag kan få sitta vart jag vill i huset och skriva. Känns dumt att använda deras hela tiden. Problemet nu är att strömmen tar slut om en timma, mamma skickade laddarkabeln för en vecka sen så förhoppningsvis är den här imorrn. Och, att de installerade om datorn så att allt är på engelska, men det problemet får vi lösa hemma i Sverige.

Började gårdagen med en hike uppför Diamond Head igen, sen var det shopping hela dagen med Pia & en kompis till henne. Hittade två grejjer. De var mest på en massa ställen där det inte fanns så mycket för min smak. Dyrt också, bland annat Banana Republic. Men det var kul att följa med & kika. De provade & provade. Kvällen blev sen lugn, mest en massa prat. De är så öppna allihopa.


63381-80
Barry & Thomas ritar små figurer.

63381-79
Louis.

63381-77
Pia tyckte att jag skulle köpa den - ingen köpte den.

63381-76
Pia testar en ny outfit.

63381-75
Mhm, vad kostar den då?

Idag har jag spenderat förmiddagen med Barry, han ville ha hjälp med att installera in en AC i killarnas rum. Okej tänkte jag, som om jag skulle kunna något om det. Var i alla fall där och skickade borrmaskinen & så.. Han frågade om råd, och jag bara chansade. Ja, sen dess har jag legat lite i solen och varit har. En lugn dag.

Kommentarer
Postat av: elisabeth

Hihi, det gäller att skanna hela stället! ^^ Jag är expert. Det måste man vara för att få tag på dom snyggaste plaggen. En fördel när man jobbar där ^^ Fast snart slutar jag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback