Kryp

A new day. Gick och la mig fore alla andra igar, var helt slut. Tror inte att jag stallt om mig helt annu. Horde genom vaggen vad de andra sa nar de insag att jag gatt och lagt mig, " Is she sleeping? Can we go and look at her?" Som om jag skulle se annorlunda ut for att jag ar svensk, hehe. 

Frukost; pannkakor med sirap & gradde och melon. Sa svart, min mage kommer att borja strejka. Ingen svensk oboy. Kommer ju tappa en massa vikt, synd att jag inte kan vaga mig eftersom att deras vag visar i en helt annan enhet. Solen har ar jatte stark, satt ute och laste i en halvtimma innan jag var tvungen att ga in, svetten bara droppade av mig. Nar jag kom in sag jag en skarp rand efter kjolen, laskigt. Har nu borjat lagga marke till att det ar exotiskt med alla djur & sadant. "Geckos" kallar de nagra odlor for, fann en san i koket imorse. Igar kvall var det en stor skalbagge pa vaggen, Pia slog ner den och lat den vara. Den krop in under soffan. Uhh, de ar vana att leva med dem. De sa att om jag horde nagra ljud fran taket sa var det "bara" rattor som gar pa utsidan, men de tar sig inte in. Okej.. Jag som hatar kryp av alla de slag.

Kommentarer
Postat av: Tammy

Jag är otroligt tagen av din blogg! Det du skriver är väldigt intressant och bra. Är du Au-pair på Hawaii eller vad gör egentligen?
Mvh/Tammy


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback