Hiking

Frukost; pannkakor med choklad i och te. Borjade dagen med hiking, Diamond Head, samma stalle som jag visade kort fran for nagra dagar sedan. Riktigt skont med manga trappaor, slingrande stigar, en tunnel och en otrolig utsikt pa toppen. Gick tillsammans med tre av Pias vanner, varav en av dem var den spottande Charlie. Ett akta original. Definitift gay [ inget ont menat, men sa ar saken ] Skallig kille, brun med blekta tander. Ca 35 - 40 ar. Han hade en stroke for ett tag sedan, sa det kan vara darifran spottningen kommer. Vad vet jag. Han pratar lite konstigt ocksa.

Fick veta idag att alla tre barnen ar dyslektiker, och gar i en speciell skola for det. Visste inte att det kunde drabba hela skaran i en familj sa. Ar det arftligt?

Den har familjen har tva sma korthariga hundar, Bear & Elvis, som bara bor ute. Pa bakisdan har de en stor pool och garden ar murad sa de tar sig ingenstans, forutom de ganger de smiter ut genom koksdorren da nagon glomt att stanga den. [ det kom en forpackning med budet idag som bestod av stromhalsband till dem. Det avger en stot nar de gar utan for angivna granser. For ibland klattrar de over muren. Sa det ar tva metallpinnar som ligger mot nacken, maste vara obekvamt. Pia sa att hon maste fundera innan hon satter pa dem. Hemskt tycker jag. ] Jo, som jag sa, de far egentligen inte vara inomhus, men jag brukar aldrig saga till dem som de andra i familjen gor. Vill inte vara elak, och det har dem bada markt. Jag ar ensam hemma nu och den ena hunden ligger vid mina fotter, och den andra i soffan. For mycket djurvan. De sover ute, men har massa saker som hus och sant. De klattrar dessutom i traden, helt galna.

63381-36
Har ar Elvis.

Nu kom MJ hem, hon har varit pa danskurs och fick skjuts av grannen. Far inte i henne nagon mat, utan hon vill ringa Pizza Hut. Hon tror hon kan utnyttja mig for att det bara ar vi hemma. Sa i stallet gar hon och tar av den svenska chokladen i kylskapet som jag gav Pia, och tror att jag inte ser. Busted! Lyckades precis fa henne framfor en film tillsammans med grannungarna. Yeah.

63381-35
Har ar dem, MJ sitter narmast kameran och de tva andra ar grannar.

63381-38
Har igen, MJ langst bort. Tjejen i mitten, Lillie, har inga framtander. Hehe, sa sot.

63381-37
Jag inne i det fallfardiga taltet, maste halla upp det med en arm.

63381-34
MJ provligger.

63381-33.
Underbara Hawaii.


Kommentarer
Postat av: Helena

Hej Tjejen!! Vad skoj att du kommit fram och att du trivs!! Jag fick länken till din blogg av Nicke idag så nu kommer jag at följa dig och dina äventyr på Hawaii!! Jättespännande!! Ha de toppen härligt nu så ses vi när du kommer hem igen hoppas jag?! Kramar Helena

2006-09-12 @ 11:22:50
Postat av: sandra

roligt med bilder :) är det billigt att leva där nere? puss dude

2006-09-13 @ 10:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback