Hard Rock Cafe, Honolulu

Idag kom Barry hem, hade inte fatt sa stort intryck av honom innan eftersom att han akte nastan precis efter att jag kommit. Men nu ar han har, och det ar en toppen manniska. Lattsam att prata med, berattar hela tiden saker och enormt lugn & harmonisk. [ forut trodde jag att alla bara skrek och viftade med handerna om man var amerikansk ; ) ] Gar inte att beskriva hur bra alla ar, allt ar sa enkelt och man ar som en i familjen. Sa skont, annars brukar jag ha svart att kanna mig bekvam hemma hos nya manniskor, stelt och bara konstigt. Hade verkligen inte vantat mig att det skulle vara lattare har, med tanke pa kulturombytet och spraket framfor allt, men sa ar saken.

Har tillbringat flera timmar idag med att vanta pa kollektivtrafiken, de ar kassa pa att passa tider. 11.47 skulle trolleyn komma, jag var dar lite tidigare sa jag gick in pa shoppingcentrumet for att fordriva tid. Hittade fem par trosor for 12$, ett kap tankte jag. Gick ut en stund innan for att inte missa trolleyn. Vantade men ingen kom, funderade pa att ta bussen istallet men jag var anda saker pa att den skulle komma snart. Det gick en timma [!!] innan den kom! Galet! Hoppade in, bytte trolley inne i Waikiki som tog mig till Hard Rock Cafe. Hade bestamt mig for att aka dit, for att nar jag var i Paris forut sa besokte jag det dar och tyckte det var riktigt intressant. [ ett plus ar ju att man far dricka hur mycket dricka man vill, haha ] Detta var tyvarr lite samre. Visst fanns det manga saker fran kanda artister, men jag ar ratt dalig pa artister som jag tror ar sma, men som egentligen ar stora.. Iaf, det hangde en bil i taket som jag tror var Elvis, kladesplagg fran Bob Dylan, gitarrer fran Eric Clapton, och en massa bilder, autografer och guldskivor fran alla mojliga personer. At dar innan Pia kom och plockade upp mig. Har sen dess varit hemma och hjalpt till med middagen och pratat med Barry. 

Okej, idag har jag atit morotter & tomat. Och igar at jag gurka. Mamma, ser du vad jag kampar? ; )

63381-65
Hard Rock Cafe, Honolulu.

63381-64
Det kryllar av limousiner har. Tog bilden nar trolleyn tog en paus, for att inte vara for tidig tills nasta station. 

 


Kommentarer
Postat av: Petra

Vi är så stolta över dig.Vi laddar upp med grönsaker tills du kommer hem.Älskar dig/Familjen.

Postat av: Petra

Vi är så stolta över dig,och vi laddar upp med mkt grönsaker tills du kommer hem. Älskar dig,puss./Familjen.

2006-09-18 @ 09:50:37
URL: http://urallasynvinklar.blogg.se
Postat av: sandra

Det är grymt roligt att du hittar på saker, keep on going :) Är det inte svindyrt på Hard rock café? Haha, trosor blir aldrig för dyra i ju för sig.. Puss puss Sandra

2006-09-18 @ 11:10:53
Postat av: Familjen

Du fick två lika kommentarer av oss men det är ju för man kan inte säga det för många ggr.Men nästa gång ändrar vi namnet på den som postat.Passsa på och njut.Pussar/Fam.

2006-09-18 @ 11:26:13
URL: http://urallasynvinklar.blogg.se
Postat av: Malin

haha, ja det verkar inte vara så punktliga. Låter helt underbart där, kul att du trivs Barry också och vilket trosfynd du gjorde, man får aldrig nog av underkläder! Om du har vägarna förbi nått shoppingcenter så får du gärna kolla om de har jeans märket J brand, skitsnygga jeans, säljs typ inte i sverige. ( men bara om du har tid och vägarna förbi som sagt ) Love u. Puss

2006-09-18 @ 22:05:36
URL: http://jagmalin.blogg.se
Postat av: sandra

va? var de seriösa? är dem trevliga? vad skulle jag göra i så fall, ta hand om barnen? kan du inte höra lite mer.. är det så, så vill jag jättegärna. men i så fall måste jag veta det fort, för jag måste säga det till louise då.. gaah, nu fick jag fjärilar i magen. bor de nära varandra? puss

2006-09-18 @ 22:24:25
Postat av: sandra

jag har mailat! puss

2006-09-18 @ 23:08:53
Postat av: Sophie

jag blir alldeles chockad pitch! du, grönsaker?? jösses ;) gud va man blir avundsjuk på dej.. vill ju oxå! älskar dej..

2006-09-24 @ 14:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback