Grattis!

63381-84

GRATTIS Pia, 48 ar idag! Hehe, sot fodelsedags hatt. Hon fick en digitalkamera, ipod och en ny telefon av Barry. Inte sa daligt, skulle jag vilja saga.


Akte runt med Barry & barnen imorse for att leta presenter, sen hoppade jag av vid Waikiki. Shoppade tva nya linnen, Billabong. Langs gatan sa fick jag dra en lapp ur en lada dar det stod att jag fick 70 procent pa att oppna en snacka [ sa det blev 30 spann ] dar det fanns en parla inuti. Han berattade att de kunde ha olika farger, och att den snackan som jag valde ur skalen skulle bevisa vem jag var. Den jag valde inneholl ' the blue pearl' och stod for visdomshet. En kul grej bara, en akta parla. Jag har aven donerat fem dollar till de hemlosa har pa on, haha, en man kom fram och fragade, sa ja visst. Fick en konstig bok som tack.

63381-83
Gick forbi stranden och det var en grupp barn som dansade hulahula.

63381-82
De var grymma, vilken rytmen.

63381-81
Tjejerna shakade ass.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Härliga bilder man möts av här :)
Ha det bra!
Mvh
Jessica

Postat av: cleopethra

Vilen hetta och glädje det finnsi bilderna. :-)

2006-09-24 @ 11:47:45
URL: http://cleopethra.blogg.se/
Postat av: sandra

riktigt fina bilder! hur går det med att fota barnen åt pia? puss love

2006-09-24 @ 15:33:59
Postat av: Emma

Coolt med en egen Pärla! Härliga bilder! Men visst är Bh'n uppstoppad med typ en kokosnöt på barnen? haha :) Puss Puss söt-Petra

2006-09-24 @ 16:41:22
URL: http://irmeliin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback