Fest for free

Händer saker hela tiden men jag hinner aldrig berätta om dem, så därför är det tur att min vän Sandra varit duktigare på det den sista tiden. Läs gärna där om bravaderna som hänt i veckan. I lördags var det gratis inträde på mysen, något politiskt namn som jag inte vet, de bjöd i vilket fall. Hade riktigt roligt med traditionslyssning på gamla Absolut Music skivor, och det är sjukt hur lätt man minns när man hör olika låtar; tiden då man stod & vankade från höger till vänster på discot i trean, när man var jobbigt förälskad i Taylor Hansson och trodde det var äkta kärlek, gången då man drack sig full på cider köpta på Statoil av kompisens syrra. Härliga tider, inte sant?

63381-21
Linda

63381-20
Jag & Nicke

63381-19
Flames-grabbarna, Matti & Broberg.

Började packa resväskan idag, och jag har verkligen ingen aning om vad jag borde & behöver ta med. Har lyckats med några klädesplagg, trosor och lite skivor med bilder som jag tänkt ta med och visa för familjen.

Igår skulle mormor ha fyllt 75 år gammal, var dit i dag och satte blommor på graven. Har inte smält det än, kommer nog heller aldrig riktigt att göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback