Dinner Party

Varit barnvakt hemma har under dagen nagra timmar, last ut i solen och bara tagit det lugnt. Forsokte sla upp ett talt med barnen och kompisar till dem, men det var fan omojligt. Skulle forsoka visa att man kunde nagot for att man var lite aldre, men nej. Pinnarna var for stora eller for sma, vilket projekt.

63381-32

Pia hade bjudit hit en massa folk pa eftermiddagen, hon lagade en thairatt som jag tyckte smakade unket papper. Riktigt snuskigt, och med gronsaker i. At bade artor [ det varsta jag vet ] och morotter, hur ska detta sluta? Det kom en massa folk, och de ar sa speciella en del. Charlie, var en kille som alla kande och hade jobbat med design och inredning i LA. Jag ar helt hundra pa att han var gay. Pia hade gjort en dipp med chips och morotter, och han at och at och at samtidigt som han pratade och spottade. Riktigt illa. Det ar tydligen han som haller i den har kursen som de hela tiden pratar om, det ska vara nagot om ledarskap, ma battre psykiskt och man far reda pa vem man ar och hur man uppfattas. Pia har gjort alla nivaer, och tydligen alla hennes vanner. [ det ar darfor som hennes man ar i Kalifornien, en av de dar nivaerna utfors dar. ] Nagra av tjejerna som kom skulle jag chansa vara runt en 20 - 25, det visade sig till slut att de var runt 36 och alla hade barn och varit/var gifta. De satte pa jacuzzin i poolen ikvall, och det visade sig att den gjorde vattnet riktigt hett, harligt. Pia bjod pa drinkar, och hon funderade en stund och fick goda ord fran hennes vanner om att det var okej at ge mig alkohol i drinken. Har har de en strickt regel om att man inte far dricka forran 21, sa hon tyckte det kandes konstigt. Men hon gav sig.

Har alla i Amerika stora och uppfyllda kylskap?

Inser nar jag ar sa har langt borta, aven fast det bara gatt nagra dagar, att jag kanner sadan stor trygghet hos Nicke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback