Barnvakt

Borjar tro att Pia lever pa luft & karlek, ater sa sallan nagonting. Middag igar var makaroner & ost, frukost idag var engelskt brod. Hon som pratade sa mycket i borjan om att de alltid at stora portioner med mat, men hon har sjalv sagt att de ar ur balans nu med middagarna & sa. Far val se hur det blir. Var hemma har och donade tills tolvtiden, gick pa samma stalle som jag var pa igar. Solade & badade i flera timmar innan jag gick hem. Hann bara duscha innan Cindy var har, mamman till barnen som jag skulle passa. Allting gick bra, lekte alla mojliga lekar utan nagra problem. Det var vid sangdags som det blev krangel; Jackson stortjot for att Jessie ocksa ville sova i foraldrarnas sang [ vilket endast bara Jackson brukar ] De ringde foraldrarna och ville att de skulle komma hem. Nar de val kom sa hade jag lyckats fa dem att somna, pa ratt stallen. De sa att barnen brukar gora sa, ringa och grina och halla pa. Sa det var ju en lattnad. Maste sova nu, helt slut.

63381-51
Jattefint lunchstalle vid stranden.

63381-50
Vem kan fa nog av sant har?

63381-52
Har bor jag ; )

63381-49
Delfinerna som ar vid hotellet.

63381-48


63381-47
Har har vi Jackson med svarta naglar.

63381-46
Hans storasyster Jasmine som fotar sig sjalv.

63381-45
Jag & Jessie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback