Bara jag och mig sjalv

Rakade alldles nyss flippa bort ett langt inlagg. For trott. Kan kort saga att jag borjade dagen med en hike uppfor Diamond Head med Pia & Barry, dyngsyr nar man val var nere. 40 graders varme, inte sa konstigt nar det dessutom var runt atta pa morgonen.

Akte sedan in till Waikiki & promenerade runt for mig sjalv langs alla gator, tittade nar folk surfade & jag tycker det ar sa frant. Letade saker att handla, till alla utom mig sjalv. Alskar att vara ute pa egen hand; kunna ga vart o hur sakta jag vill, tanka mina egna tankar, ata for mig sjalv och sen aka hem nar jag ar nojd. Jag ar en sadan periodare, ibland vill jag verkligen ha sallskap medan jag ibland kan ga i taket om jag inte far vara ensam.

Det sprang precis en kackerlacksliknande sak over tangentbordet, fick inte tag pa den och tror nu att den ar pa mig & overallt. Behover verkligen sova. Man tar verkligen vara pa varje timma nar man gar upp sa tidigt, tank om jag kunde ha den styrkan hemma i Sverige med.

Nar Barry kom hem sa kom aven Pias middagslust tillbaka, hjalpt henne med maten pa eftermiddagen. Kyckling, tomat, pesto, mozarella och sallad. Barry & barnen for i vag pa nagot som har med ungarnas hobby att gora, det dar med miniatyr gubbarna. Sa jag & Pia plus tva vanner till henna at mat och tog det lugnt.


63381-74
Inne pa ett shoppingcenter sa var det en tunnel av ett akvarium, haftigt.

63381-73
Kan nagon uttala den har gatans namn utan att staka sig?

63381-72
Vagorna ar enorma pa vissa stallen.

63381-71
Lunchade har vid Waikiki Beach.

63381-70
Strand & shopping pa samma stalle. Waikiki.

63381-69
Jag vill ocksa lara mig att surfa, har testat en gang i England i iskallt vatten och det var ganska svart.

63381-68
Sadana har statyer ser man overallt, dar de hanger sa kallade leier pa dem.

63381-67
Inne i stan.

63381-66
Ahh, skugga, antligen.

Kort & snabbt

Har finns det sa smarta pasar med ' zippers ' pa, finns inte dem i Sverige? Har aldrig sett dem, men de ar sa smarta. Slipper man tejpa o dona.

Gillar ismaskinen i frysen som verkar gora isbitar automatiskt, har iaf inte sett nagon fylla pa den. Haha.

Min dator ar pa vag tillbaka! Svenska bokstaver, ja tack.

Kommentarer
Postat av: sandra

underbara bilder! du har mail :) puss

2006-09-19 @ 15:30:06
Postat av: guffa

Jag undrar om det var en arbetsresa eller ?
Verkar inte vara så hårda dagar :)
snuvan har gått över, inte rökt änn !!!!!!
Ha de bra så mycket du kan, ät inga konstiga saker.

guffa

2006-09-19 @ 21:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback