Att gora

Trostade mig sjalv med att ga pa shoppingtur, det finns farligt manga bra affarer har. Det som faller i min smak ar anda lite billigare an hemma. Testade losgodiset de har har, och det var minsann det ackligaste jag nagonsin atit. I det flesta sa dolde det sig gele, som smakade ungefar lika vilken an sort det var. Aldrig mera. Handlade tva linne & tva tshirtar, mar en aningen battre nu, haha. Mina solbrillor ar dessutom trasiga, kommer aldrig kunna hitta nagra nya, ar sa krasen. Antingen ar det for stora eller helt enkelt for fula.

Nu har jag varit har i en vecka, och enligt Nicke sa ar det 83 dagar kvar. Han som har kollen.. ; ) Har fatt ett schema av Pia nu sa att jag lattare kan halla koll pa vad jag maste gora, sa kan jag gora vad jag vill efter det. Blir det over 20 timmar i veckan sa far jag betalt for dem timmarna. Det ar ju bra, med tanke pa att jag bade bor & ater gratis och sen gor vad jag vill nastan. Ska plocka undan all disk i koket om morgnarna och se till sa att det ser okej ut, halla efter inne pa MJ's rum och hennes malarplats. Kika sa att det ser okej ut pa smakillarnas toa. Sopa om det behovs. Bara kika sa att det ser allmant bra ut overallt. Pa eftermiddagen hjalpa till med middagen om det behovs & hjalpa MJ med laxan. Plocka i diskmaskinen. Sa det ar ju helt okej!

Kommentarer
Postat av: sandra

härligt att det löste sig med pengafrågan. hur mycket får du för de 20 timmarna då? puss love

2006-09-15 @ 09:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback