Äntligen

Roll


I dag är jag världens lyckligaste. Kablarna, båda böckerna och chokladen kom idag. Tack Mamma. Du är guld värd. Kanske kan göra dig glad genom att säga att jag äter tonfisk? Det går bara utför med min matvägran & kräsenhet.

Gjorde Diamond Head imorse, jag, Pia och Christen. Skönt! Den här dagen har bara gått sen jag fick igång datorn, hade över alla 320 bilderna [!] men det är nog en del som kan raderas där. Laddat hem ny musik och pratat med Nicke på Skype, vilket bra program, kunna prata i telefon via datorn, GRATIS. Tack Helena för tipset : ) Och nu är det redan middagsdags, så det här blev en slapp dag. Skönt det med emellanåt, måste vila skinnet mellan gångerna.

Tog mig i kragen och ringde de svenska tjejerna, de sa att jag kunde ringa dem när jag har tid & vill ses, för det är egentligen bara den här veckan som jag har lite mera att göra, Pia ska hjälpa till att hålla i en kurs under fyra dagars tid, så då behovs jag när Barry är på jobbet. Men det finns mycket mellanrum där emellan. Ringer schweizbruden imorrn.

Annars mår jag som en drottning, allt går så bra. Nu kommer tankarna på vad man ska göra när man kommer hem, vart ska man jobba? Kan ju vara bra att ha någon fundering.. Plugga engelska C? Hitta ett jobb & få ihop pengar till ett nytt projekt? Tänkte forut att jag skulle åka hit i januari igen, men då är det regnperiod & det vill jag inte ha. Om jag inte sagt det så tror jag att jag ska försöka att ta mig tillbaka hit i höst, och göra något annat under vår & sommar. Nu när man skaffar sig kontakter, kanske man kan få låna ett boende någonstans och vara här mera som semester, se de andra öarna. Finns så mycket jag vill göra, och det finns ju all tid i världen.

Kommentarer
Postat av: sandra

ja, det finns tid, så stressa inte :) vad fick du för choklad då? härligt med egen dator också! skönt att höra att du mår bra. älskar dig, puss

2006-09-26 @ 11:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback