Sista dagen med familjen

Igar var det en helt vanlig dag pa stranden, barnvakt pa kvallen. Pia gav mig tre hawaiianska presenter, vilket gav mig annu mera angest over vad jag ska ge dem. Fick ett silverarmband, en skal att ha smycken i som forestaller plomeria och en ram med alla oarna pa. Hade inte vantat mig det.. Verkligen jatte svart!

Ska vara hos sally halv nio idag och hjalpa henne med nagra saker, sen blir jag nog mest har hemma. De ska aka runt attatiden ikvall. Trakigt! Traffade Barrys syster igar, Lucy eller nagot, som ska bo har med mig. Verkade trevlig & lattsam, men det kanns lite underligt att bo har med henne. Men det ska nog ga bra. Tom ligger i magsjuka nu, inte sa sarskilt lyckat infor deras resa. Ingen hojdare pa ett flygplan heller.

Ska forsoka kopa en ny resvaska idag. Min ar mera an overfull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback