Pojkar

Den här helgen har varit skön, Pia har behövt mig en hel del så jag har varit mest här. Åkte en sväng till Chinatown igår bara för att titta, men jag gillar inte lukten där. Idag följde jag med grabbarna till shoppingcentrumet, de hade fått 10 dollar var. Hade en timma på oss innan vi skulle bli upphämtade, Louis skulle på sin dramalektion. De irrade omkring tills det var ca 10 min kvar, då vi skulle hinna köpa mat med. Doh. Tjatade o tjatade, och i sista minuten kom de äntligen på vad de skulle ha. Så mitt i matkön stack de i väg, men kom precis tillbaka tills det var våran tur. Jäkla ungar ; )

Verkade också som att jag fick "manligt" sovsällskap inatt. MJ bestämde sig för att sova inne hos mamma, så helt plötsligt kom Louis och hans vän Colden som är familjens fjärde barn. Han är här jämt. Jaha tänkte jag.

Kommentarer
Postat av: Anna

Det verkar vara helt underbart där du är!
Har kikat igenom din blogg lite hihi
Hur länge ska du vara där???
Har inte hunnit läsa all text då där fanns väldigt mkt att läsa :p
/Anna

Postat av: Yvonne

Jaha tänkte du? HAHA

2006-11-13 @ 22:14:24
URL: http://www.ifilofaxen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback