Kroppssprak pa hjarnan

Igar akte vi ner till ett teparty dar en kvinna skulle prata om sadant som Sally ar intresserad av. Nagra medelalders vuxna och sa jag, kvinnan som holl i det hela var barnbarn till hon som spred reinkarnationen till USA. Hon pratade om hur hennes mormor lart sig healing, hur hon upplevde sin uppvaxt och hur hon har fort det vidare. Ratt intressant men ganska konstigt. Tva kvinnor sov under hennes tal, sa jag vet inte hur bra det var? Det bjods i alla fall pa en massa fika, dock hittade jag en spindel mitt i maten.

Jaa, sen pa kvallen kom det bekanta fran Kalifornien och halsade pa. Trevliga, den ena kunde nagra fa ord pa norska. Valdigt udda var de allihopa pa nagot vis, inget illa menat. Han tyckte vattnet var sa kallt och skrammande har pa Hawaii sa han anvande vatdrakt nar han snorklade. Har fatt nagon jobbig dille och tanker pa folks kroppssprak hela tiden, och den ena kvinnan kunde jag inte sluta att betrakta. Hon paminde sa mycket om en tjej fran gymnasiet som jag laste drama och nagra andra kurser med. Jag hade samma problem dar, kunde inte sluta titta pa hennes kroppssprak. I vilket fall, den har kvinnan, gar inte att forklara riktigt, nastan lite nervositet over det hela fast anda inte. Stod och kollade ner pa sina fotter samtidigt som hon flyttade dem at olika hall och platser. Som om det var nagon sorts tvangstanke. Kunde sta och lyfta pa laren och svinga med ben o armar nar man pratade med henne. Det var inte nagot ticks eller sa, hon bara var flummig tror jag eller nagot. Pratade hogt for sig sjalv och jag trodde hon talade med mig. Men nej.

Somnade och vaknade tidigt imorse, halv sju och solen var pa vag upp. Sa jag pallrade mig i vag men insag att den inte var sa himla kul att titta pa, fargerna var knappt synbara. Fel dag helt enkelt. Promenerade med Sally och kvinnan som jag inte kan sluta att titta pa ner langs vagen & bort. Klarbla morgon sa man sag de har bergen igen, otrolig utsikt. Idag kunde man se annu ett rymdlabb. Halsade pa nagra grannar, en kille ar en grymt bra fotograf, en av ons basta. Hans kamera ar vard 50 000 DOLLAR!! Ska fa komma ner till honom imorrn och kolla pa alla hans saker, se ur de fungerar osv. Han hade bilder pa vaggen som han tagit, galet fint. Hawaii ar stallet man ska bo pa om man ar fotograf. Han har en enorm skrivare som han printar ut alla sina bilder fran, stora som plakat. Ska bli intressant.

Sally har varit nere i stan och jobbat idag, hade nagra kunder inbokade. Sa jag blev lamnad hemma med att torka bort allt mogel fran brorackena. Altanen gar runt hela huset, vilket ar en massa racken ; ) Fick sen kora runt pa en grasklippare, glad att jag slapp ga i alla fall, haha. Okej for mig, vadret ar gratt o trist. Gjorde klart och kollade pa en film.

Det har stallet ligger sa hogt upp att molnen verkligen ar inne i huset. Ser ganska roligt ut, eftersom att det ar luftfonster overallt sa kommer de in. Som en dimma som aker runt i rummen. Ska vanta pa att Sally kommer hem runt sju, middag da. Dave kikar forbi ibland, drar ett skamt och skrattar lange innan han gar vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback