Ge mig tips

Igår var det en ny dag på stranden i solen. Åkte runt på moppen och kollade runt i lite olika affärer. Hälsade på Sally en sväng, ska ta hand om hennes katt de här dagarna. Hon ska ut och campa i helgen. Bokade in Pearl Harbor för på tisdag morgon, 6.15 går bussen. Tidigt! Men det känns som att när man är här borde man besöka den platsen. Lite historia. Så gårdagen var rätt lugn, var hemma resten av eftermiddagen och kvällen.

Ja, så idag sticker Barry. Trist.. Har funderat på något jag kan ge familjen innan de åker, resten av dem åker på fredag. Några tips? Gav dem inget på deras födelsedagar, kunde inte komma på något. Trodde inte att de skulle ge mig något heller, men Pia betalade ju delfinsimningen. Vet verkligen inte vad jag ska ge dem. Hjälp.

Kommentarer
Postat av: guffa

Bjud dom på en biljett till Queen Emma Summer Palace som ligger i lush Nu'uanu Valley. Det har dom kanske inte sett ? 6 dollar per adult är det för mycket !!!!

Guffa

2006-11-10 @ 20:54:46
Postat av: Farelyne

Gjorde om min mage i photoshop så som jag kände mig just då=/ ENORM!

Postat av: Syrran

Du kan vell ge dem ett diplom?? Kanske lite dåligt förslag men... Eller det som mamma sa en frukt korg med ett diplom i. Pussar och kramar från syrran din

2006-11-12 @ 11:17:43
URL: http://urallasynvinklar.blogg.se
Postat av: Anonym

Ge dom något personligt eller fint som passar in i hemmet! Jag hatar att köpa presenter, så jävla svårt.

Yes, jag åker till Tunisien den första december (:
Kram och lycka till med presenten ;)

2006-11-12 @ 12:27:06
Postat av: Tammy

Åh sorry, förra inlägget var från mig :P

2006-11-12 @ 12:27:38
URL: http://tammy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback