Ett julpyntat Hawaii

Har alldeles nyss tittat på Love Actually för tredje gången, om inte fjärde, under min tid här. Lucy hade inte sett den. Man blir så glad av den filmen, gillar musiken. Vi har legat vid poolen hela dagen, jacuzzin är verkligen min favoritplats. Fast ingen höjdare när det är hett i luften med.. Blir varmt överallt, liksom. Lagade mat tillsammans, delade på en flaska vin, fast hon ger mig halva glas. Lite orolig för åldern hon med skulle jag tro. Annars har det inte hänt så mycket idag, och så vill jag nog att resten av den här veckan ska förbli. Vill bara ta det lugnt, och göra min sista turistgrej, djungelhiken. Ska boka imorrn.

Längtar hem nu, inte för att jag har någon julkänsla direkt. Kanske inte är så mycket av det där hemma heller.. Hörde att snön regnat bort. Det är tomtar, julgranar och belysning över hela Honolulu, men det känns fel bland palmerna & havet. Missar tyvärr den svenska julskyltningen, det brukar oftast vara själva starten med allt. Men jag ska nog komma in i det : ) Man är verkligen full av energi och kommer att uppskatta saker och människor så mycket mera.


Kommentarer
Postat av: Helene

Du ska lära mig hur man fixar en fin blogg.. Jag har en standardmall och den är inte så fin som din! =) Jag vill ha nåt personligt =) PUSS

2006-11-28 @ 12:37:53
Postat av: My

Mmmm. Love actually :)
1a gången jag såg den tyckte jag den var rätt tråkig & överdriven. Men andra gången jag såg den gillade jag den. Väldigt söt!

Postat av: Mary

Fasen, var glad att du är där borta.. Jag menar, jag hade gärna bytt. Här finns det snö så det räcker & blir över, brrr :(

2006-11-29 @ 13:09:26
URL: http://dirtymaary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback