Visum och krångel

Summerfeeling

Sorry tjejer, men jag var tvungen, är inte det här nybörjar-sommar-känsla?

Tog en fika med Fredrik, Sandra och Fredrik igår. Beställde en sallad, men egentligen förstår jag inte varför. Jag äter varken gurka eller tomat, och inte särskilt mycket av salladskålen. Plockade ur osten och skinkan, jag har nog inte riktigt insett att jag inte är en grönsaksätare.

Tittade på en dansshow på kvällen, bara en kvart lång men ändå bra. De var grymma. Blir imponerad av personer som tränar & tränar tills de blir riktigt duktiga på någonting. Jag är alldeles för dålig på att pressa mig själv till den gränsen.

Jag och Malin gick ut på Frösön och träffade Emma och Sandra. Hade en manikyrkväll, trevligt. Tänkte sen gå hem, men Jocke kom med bilen så jag fick åka snålskjuts.

Tänkte ansöka om amerikanskt visum igår för att kunna stanna på Hawaii mer än 90 dagar, men så krångligt det skulle vara då. Då skulle jag behöva åka ner till Stockholm på intervju och lämna fingeravtryck. Känns krångligt. Så jag tror det ska fungera med ett turistvisum som det går att ansöka om utan att behöva åka dit. Eftersom att jag vill komma hem under jul så blir det ändå inte över tre månader.

Ska hoppa i kläderna nu, ska på skolan och se hur det gick på Naturkunskapsprovet. Håller tummar och tår.


Kommentarer
Postat av: Fröken J.

Nu kopierar jag dina fräna lista så att du vet..=)
Lite att göra idag tror jag !
Ha en trevlig helg!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback