Spain, here I come


Packade resväskan i stan och led av stark ångest inför att ha glömt att packa ner något, men tror nog jag fick med allt. Fick sällskap i bilen på vägen hem från Östersund, Sandra hänkade. Åkte in på McDriven och rullade sedan hemåt. Väl hemma, kramades med Nicke en stund innan det var dags att åka.  Har nästan sovit konstant hit till Arlanda, tycker om att sova i bilen. Bara resan ner hit till flygplatsen är härlig tycker jag. Vi får inte checka in förrän om en timma, planet går runt sjutiden tror jag. För en gångs skull så känner jag lite flygrädsla, brukar inte ha den känslan. Börjar man bli vuxen och sådär allmänt orolig, så som det kan vara med karuseller? Det ska nog gå bra, att äta på planet är alltid samma utmaning. Vi mellanlandar i Madrid och byter plan, väntetid på tre timmar. Helt okej för mig, finns ju en massa tax free och annat skoj man kan fördriva tiden med. Det ska vara 30 grader varmt i Alicante imorrn, inte dumt.

Det här är sista veckan på skolan där det är fem fulla skoldagar, sedan är det flera som försvinner på grund av olika helgdagar osv. Inte mycket skola kvar nu.. Kommer hem på tisdag nästa vecka, tror nog inte att jag kommer att gå miste om så mycket.



Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, jag är så avis.
Smörj in dig och ha det gött, så ses vi snart igen :) PussPuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback