Hit me summer


Sommaren kom över en natt, det gick så väldans snabbt. Man blir så pigg av att se människorna på stan med bleka armar och ben, linnen och uppkavlade byxor. Det känns trevligare, och så mycket nytt folk man ser. Vart håller alla hus under vintern? Jag njuter för fulla muggar. Se världen genom ett par mörka brillor, svetten rinnande, fräknar och en glass på det, det är så det ska vara.

Jag och Nicke har varit tillsammans i över ett år nu, 3 maj.

Vad har jag annars sysslat med? Njutit av solen, kastat frisbee, fotograferat..  Nu är Ida här i stan hos mig och Sandra, ska strax gå och lägga oss. Åker med sjubussen till Sveg imorrn, ska fara på Rättviksmarknad. Kommer bli kanon.

Har shoppat skor idag.

Kommentarer
Postat av: Malin

Visst är de härligt med solen. Hoppas att du hade bra på rättvikmarknaden och att du gjorde nått fynd :) puss på dej.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback