Debut


De senaste dagarna har det gått åt en glass varje dag, minst. Gjorde nationellt prov i engelska igår, har nog aldrig känt mig så bortkommen. Förstod verkligen ingenting, det var svårare än jag trodde. En stor chansning alltihopa. Tillbringade resten av dagen på stan med Sandra och  Emma. Köpte ett linne, hårspännen och andra saker som jag tror att någon äter i den här lägenheten. Försvinner gör de i alla fall.

Gjorde en debut på Blocket idag. Har haft ett par röda Converse skor i hallen i snart över ett år. Har använt dem en eller två gånger, och jag gillar dem helt enkelt inte. Så nu hoppas jag på att någon annan vill överta dem.

Gick gata upp och ner med Emma igår, hade inget direkt mål. Insåg att den här stan inte är särskilt stor, det tar inte länge innan man gått från den ena sidan till den andra.






Kommentarer
Postat av: Fröken J.

Ha det så trevligt i utlandet ! kram

2006-05-10 @ 09:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback