Under huden



Senaste impulsköp:
 En röd We -huvtröja.
Mitt smultronställe: Vid poolen i Alicante, Spanien.
Bästa promenad: "Runt byn", man går en sträcka på fyra km runt en backe.
Äter lyxmiddag på: Är stammis på Asia Wok här i stan.
Läser just nu: Den tusende gången av Ulrika Olson.
Favoritgata: Räknas torg? Det är ju en del av flera gator. I sådana fall - Hötorget.
Reser helst till: Nya ställen; NYC, Hawaii, Kalifornien, Nya Zeeland, Maldiverna.
En bra gå bort-present: En flaska vin.
Jobbar någonstans: Yes, Ica Supermarket Sveg.
Favoritlyxartikel: Olivseriens hudlotion. Ah, underbart bra.
Älsklingsljud: Gretchen Wilsons stämma.
Senaste upptäckt i Östersund: Gratisparkeringarna i övre stan.
Fikar gärna på: Tehuset.
Favvoskor: Mina vita ingådda Reebok, som på moln men dock fula.
Klädkonto per månad: Varierar stort, beroendes på inkomsten.
Mest överskattade affär: Bikbok.
Mode jag aldrig vill se igen: Strutformade och midjehöga byxor.
Bästa fyllekäket: Kebabtallrikmed mild sås.
Dansar helst till: Rihanna - Pon de Replay
Rädd för: Otroligt mörkrädd.
Sämsta respektive bästa egenskap: Långsur men istället väldigt omtänksam.
Min senaste skrattanfall: Nicke attackkittlade mig till nära panikgränsen. Men kunde inte sluta skratta.
Godaste kaloribomben: Marabou choklad.

Favorit;
Bil: Pojkvännens passat.
Väska: En grön väska från Piece, den rymmer allt.
Jacka: Min beige-vit-röda vinterjacka från Ivanho.
Kappa: Lång och svart med dragkedja från H&M.
Jeans: Mörkblåa Diesel.
Överdel: Allt med lite färg.
Accessoar: Ett brunt läderskärp med stort spänne, Vero Moda.
Smycke: Har alldeles för många, away too many.
Parfym: Waterlove, Mexx.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback