Ljushuvud

Har haft huvudvärk hela dagen, känt mig sådär halvdeppad och bara trött. Ingen vidare fräsch dag egentligen. Seg och jobbig. Gick från sängen och till datorn i morse när jag vaknade, började skriva på projekt arbetsrapporten. Det är bara en massa upprepningar hela tiden, stackars sate som ska läsa den. Samlade ihop tjejerna på Téhuset kl ett och drack smoothies och milkshake. Satt där så pass länge att vi hann bli hungriga så det slutade med att vi beställde paninis och pitabröd också, med andra ord ett äkta cafébesök. Tog en snabbrunda på stan, handlade ett par örhängen som en försenad present åt syrran. En mascara och färg för hårslingor. Skrev ännu mera upprepningar i rapporten. Malin plingade på dörren och vi gick ner på Jocks och tränade Aerobics. Skit skoj var det, men jag har svårt för instruktören, hon är sådär. For efter det mot Frösön och lagade mat med Sandra och Malin, som sedan slingade mitt hår. Resultatet blev toppen, fast det är mycket ljust. Ovant nu i början, känns nog bättre i morrn. Ska sova bort det här nu och hoppas på en bättre onsdag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback