Get closer

1. Grab the book nearest to you, turn to page 18, and find line 4.
" Ja, gör du det. Det blir jätte bra, tror jag. " [ kul mening. ] Ur boken Gömda med  Liza Marklund.

2. Stretch your left arm out as far as you can.
Åh, vilken lång arm.

3. What is the last thing you watched on TV?
Det var The Jay Leno Show igår kväll innan jag somnade.

4. Without looking, guess what time it is.
11.18

5. Now look at the clock. What is the actual time?
11.22

6. With the exception of the computer, what can you hear?
UB40 sjunger tyst i bakgrunden från Winamp.

7. When did you last step outside? What were you doing?
Gick hem från Frösön igår i snöstormen.

8. Before you started this survey, what did you look at?
Blocket.

9. What are you wearing?
Mörkblåa jeans, svart linne och blå v-ringad tshirt.

10. Did you dream last night?
Drömde för två nätter sen att jag och fotoläraren hade ett hemlig förhållande, vi var kära. Hade en dejt hemma hos honom. Han hade inga byxor på sig. Läskigt?! 

11. When did you last laugh?
Igår under Aerobicspasset.

12. What is on the walls of the room you are in?
Mycket.. Solfjäder, hyllor, tygaffisch på tjejerna, tidningshylla, tavlor, klocka.

13. Seen anything weird lately?
Kom att tänka på mannen som jag såg från fönstret; han hade en bindel för ögonen och gick runt längs gågatan. Fumlade omkring, stannade ibland, gick sen framåt. Ingen aning om vad han pysslade med.

14. What do you think of this quiz?
Frågor är kul.

15. What is the last film you saw?
Den utvalda. Men som vanligt somnade jag, missade slutet.

16. If you became a multi-millionaire overnight, what would you buy?
Kläder kläder och åter kläder. Resor och presenter. Inredning.

17. Tell me something about you that I don't know.
Jag är skrämmande paranoid. Mer än de flesta tror.

18. If you could change one thing about the world what would that be?
Få bort all politik och regering som bestämmer saker de inte vet något om.

19. Do you like to dance?
Yes yes.

20. George Bush?
Bara en av alla män som är beroende av att härska.

21. Imagine your first child is a girl, what do you call her?
Julia.

22. Imagine your first child is a boy, what do you call him?
Har aldrig kommit på ett bra alternativ för en pojke.

23. Would you ever consider living abroad?
JA, så snart som möjligt, ialla fall för en stund.

24. What do you want God to say to you when you reach the pearly gates?
Ha det problemfritt.

Kommentarer
Postat av: sandra

jag älskar dig petra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback