En kort historia


Got damn it, här hade jag skrivit en massa saker och så uppdateras sidan okontrollerat. Allt jag skrivit som bortblåst. För att göra historien kort..

- Har tagit mått till balklänningen nu, så den är på väg att ta form.
- Alltid beslutsångest mixat med panik då jag gör min rutinmässiga runda på Ica. Vad äter folk? Är det jag som har kass fantasi, eller är det mamma som har onormalt bra?
- Försöker ordna fest till helgen, hoppas på positivitet.
- Helgen var riktigt mysig, mycket slappande. Jobbade lördagen på Ica och stängde återigen fiket. Ny arbetssyssla.

Blir spinning 45 idag.
Måste röra på mig känner jag.

Kommentarer
Postat av: Malin

Tackåtack! Jättebra bloggsida det här. Hoppas att spinningen gick bra! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback