Så som det är


mix
Saknar er tjejer. Förr kunde man bara ringa & vara där på en kvart.
Nu tar det lite längre tid. [ tur är att en av emmorna finns i Sveg ]

Vaknade upp för två morgnar sen av att katterna hade en massa oljud för sig, Nicke gick upp och hittade en död mus på golvet som de kastade runt med. Inget vidare mysigt. Fick för oss att det var en till levande i köket, skickade upp Nicke ännu en gång men hittade ingen. Så det här med den nyskaffade kattluckan är både plus & minus.

Ska jobba på Konsum om två veckor, skönt att man kan variera sig lite.

Nyss gråtit till en film som jag sett flera gånger förut, Den första kärleken. Inte har jag gråtit åt den förut.. Älskar verkligen att se på film, men jag är nog inte skapad för det. För det första så är jag fruktansvärt dålig på att minnas vad en film handlade om när jag hör titeln, vet inte ens om jag sett den. För det andra har jag absolut ingen koll på vad skådespelarna heter. För det tredje så somnar jag alltid.


Kommentarer
Postat av: Malin

Åh, vilket härligt kollage Petra! Ringer dej nåndag och snackar lite skit :) Love u. puss

Postat av: Emma

hejsan vännen! vilka härliga bilder? har du fler bilder från flakåkningen? skulle inte du kunna skicka några till mig, kul att ha minnen därifrån också! jag hade aldrig med mig kameran upp. saknar dig baby!!!

2006-06-29 @ 13:04:20
URL: http://irmeliin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback