Naket

När man är van vid att hela tiden, jämt och ständigt vara sysselsatt med någonting så är det en enorm rastlöshet som slår en när man kommer hem till byn. Började radda ur gamla saker ur rummet som funnits där sen jag gick i sexan, minst. Det är så att man blir varm när man läser alla brev man skickat mellan bänkarna, snackat skit om kompisen bredvid och annat typiskt man gjorde då. Det är nu sex år sen jag gick i sjuan, och för mig tunga ord att säga. Vill inte komma ur barnatiden, vilket jag heller aldrig kommer att göra, men äldre blir man ju. Fick dessutom ihop tre kassar med presenter från syrran, teckningar och andra grejer hon snickrat ihop.

9/6 Studentens lyckliga dag. Önskar mig en
digital systemkamera i present och inget annat. Vill verkligen kunna fortsätta med fotograferingen efter skolan på ett seriöst sätt, inte bara med en vanlig trist digitalkamera. Vore så kul. Mhm.

Håller på att skicka i väg ännu en dust med bilder som bara ligger på datorn, tänk om alla skulle försvinna och skivorna skulle repas. Viken mardröm. Bilder är ju allt. Hittade en så skön bild, den är tagen på balen i maj och både jag och Malin har klänningar utan axelband. Resultatet är naket, haha.

Naket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback