Med korta ord

DAGENS:
Har gjort: Jobbat 14 - 20.
Väder: Solen strålade. [ jag jobbade ju ]
Humör: Grett, med toppar & dalar.
Klädsel: Mina svarta Ica-byxor och Nickes Spy tröja.
Frisyr: Rakt med snedbena.
Låt: Time is waisted ur filmen Walk the line.
Tv: Nej fan heller, tittar aldrig.
Vill ha: Bärbar dator, har hittat den jag ska köpa nu under sommaren. [ måste kunna föra dagbok & lagra bilder under resor ]

SENASTE PERSON SOM:
Sov i din säng: Jag..
Såg dig gråta: Nicke.
Fick dig att gråta: Samma igen.
Fick dig att börja skratta: ... och igen.
Du gick på bio med: .. och igen.
Du gick på stan med: Minns inte, stan är rätt långt borta numera.
Ringde dig: Mamma undrade vart jag var, eftersom jag inte ringt på hela dagen.
Skickade ett e-mail till dig: Nicke.
Skickade ett sms till dig: Jonathan.
Skickade ett lunarinlägg till dig: Erik J.

nicke

Där har vi honom.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hejsan underbar!
Hoppas kissemissarna mår bra, jag har satt upp lappen här på PIAB nu, får se om någon ringer! Hur många är det som är tingade nu då? saknar dig..
PUss!

Postat av: Malin

Vi sökte på pricerunner : ) kanske lite brun, eller röd så att jag flagnar :P haha. Nämen det ska bli så skönt, så nu är resan bokad. Tiden går så sakta nu.
Åh, så sött! blev helt kär i alla era kissemissar, de är ju så goa :) Hade så bra darling, Puss

2006-06-28 @ 19:27:42
URL: http://jagmalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback