Besök från stan


Har haft min käraste
Malin här hos mig ända sen i söndags. Riktigt mysigt. Trots att det är 21 mil till stan så är dem ändå så nära. Emma S kom från Hede och hälsade på också. Har umgåtts ständigt med tjejerna den här veckan; hälsat på i Herrö, spelat kubb, ätit luncher och middagar ute, lagat sallad ihop, ätit mjukglass, cruisat & bara träffats. Skönt att ha alla så nära.

Midsommar till helgen, och vi vet fortfarande inte vart vi ska hålla hus. Det ryktas om att bli regn, och då är det ingen höjdare att vara ute. Har firat klassiska midsomrar med familj & släkt i stugorna de senaste åren, känns lite konstigt att inte göra det, eftersom att jag gillar traditioner. Men det blir lyckat ändå.

Fem stycken kattungar blev det, de är nu två veckor gamla och vi har redan tre stycken av dem bokade. Alla riktiga djurvänner. Här har vi mamman & pappan.

63381-9

Har förälskat mig i en film, Walk the line. Och aldrig förr har väl Johnny Cash låtar varit så bra, har redan lyssnat på dem flera gånger om.  Se den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback