Fest & yra

Det var Björnfesten här hemma & de flesta slog på stort och befann sig på ön. Rednex spelade, men dock alldeles för tidigt så jag missade dem. Det dracks baileys, cider och vin och bara njöts. Less less less på att jobba, är aldrig ledig känns det som. Lever i mina icakläder just nu, förutom då det är konsumkostymen som ska på.

Besökte Idreyran igår, cruising och marknad tillsammans med Thomas & Helena. Massa burn out's som lägger ett moln av bränt gummi över folket intill. Fina bilar, odrägliga fyllon [ som alla var gubbar på 50 + ]. Hade hoppats på att våran bil skulle vinna, men sådan tur hade vi inte. Man undrar vad som är så roligt med att sitta i en bil och åka samma gata fram & tillbaka i en hastighet på max 10 km/h. Men, det är faktiskt lite nostalgi med att titta & åka i bilar som ägaren har lagt ner hundratals timmar på, för att få den att se ut så som den gjorde vid nyskick. Det finns ingen gräns kring ett intresses vidd.

63381-12
Med lite fantasi så kan man pynta bilen med vad som helst, i princip.

63381-11

En burn out av "Tuppen", en medlem i hemmaklubben
Härjulfs Cruisers.


Kommentarer
Postat av: Malin

Hallå!
Ja det är ju kanonbra. Har en till laddning kläder som jag ska ut med. Nu behöver jag ju inte alls jobba ;)Jobbar iallafall första dagen imorgon, ska bli rätt skönt. Härdalsyran till helgen va? Och jag kan inte komma, trist. Saknar dej baby. Pusspuss

Postat av: Helena

Tjena tjejen!! Kul att träffa er i lördags i Idre! Och tusen tack från oss båda för alla andra trevliga kvällarn tillsammans med dig och Nicke! Blir alltid mycket skratt! =o) Ber dock om ursäckt för i går, men du vet ju hur det är, och dessutom var jag väldigt trött!! Men det tar vi igen snart! Hoppas att ni tar er ut på grillning på lördag! Annars träffas vi på byn! =o) Kramizar Helena

2006-07-18 @ 14:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback