Det är i Härdal det händer

Härdalsyran - byns största händelse pågick i helgen. Byns invånarantal ökar med det säkert tre gånger så mycket, minst. Det är då tradition att samlas hemma hos mig, jag & alla jag känner. I år var det däremot lugnare, bara de närmsta. Förra året trodde jag att vi alla 40 skulle ramla genom golvet ner i vardagsrummet. Helene fyllde dessutom 18 år i fredags [ grattis grattis igen! ] så vi firade henne på samma gång. Åkte karusell och dansade, både under fredag & lördag. Band som Liverpool, Sebastian och någon Jaarnek spelade. Jobbig helg var det också, eftersom att jag skulle befinna mig på jobbet kl 10 på lördag & kl 8 på söndag. Tungt, men det var det värt.

helene 18

Födelsedagsbarnet med två vinare!

presenten

Vodka som present - aha perfekt, tyckte Helene.

folkigt

Ett gäng som höll igång på dansgolvet.

skål

Skål!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback