Varning; Virus

Jag och Sandra hade en fotokväll igår, kopierade de bilderna den andre inte hade osv. Det är galet hur mycket foton man har från alla fester och andra händelser. Riktigt skönt att ha. Blir snart ett nytt ivägskick med bilder från Hawaii, vill ju ha dem i papper. Mera äkta då. Ska göra ett stort album med foton, flygbiljetter och allt annat som man samlade på sig. Men hur ska man kunna välja vilka bilder?

De senaste två nätterna har jag tillbringat i lastbilen då Nicke jobbat, man sover som en gud.

Måste säga att jag har medlidande för pappa som har legat i fyra dagar nu, inget litet virus som han dragit på sig. Jag vill inte bli dålig till nyår, så jag har inte varit hemma så mycket. Men han har börjat piggna på sig nu, så jag ska göra en chansning och åka till Härdal ikväll.

Skulle ha varit på arbetsförmedlingen idag men hon jag skulle ha mötet med hade insjuknat hon med. Så det var ju typiskt. Alla bara spyr & har sig nu. Håller tummarna på att jag klarar mig.

Kommentarer
Postat av: Markus

Hej! Läste nånstans att din vännina klippte sig hos en japansk frisör, vet du var han finns? :)

2006-12-28 @ 20:51:34
Postat av: Till Markus

Hej! Jo, han finns på Oahu, Hawaii. Så har du vägarna förbi där så finns han på Ala Moana shoppingcenter. Han ska tydligen vara enormt bra & världsberömd dessutom. Kram Petra

2006-12-29 @ 00:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback