Sanna tipsar

Har precis kommit ut ur tvn, har tokglott på Sunes Jul nu i fyra timmar utan pauser. I love it. Den är så bra bra bra. Syrran har legat och väntat på att klockan ska bli tolv hela tiden, letat efter trötthet men inte då. Hon tyckte att det skulle bli fortare julafton då. Hon väntar fortfarande. Jag känner mig ovanligt pigg ikväll jag med, slumrade inte ens till i soffan.

Jag ska bjuda med mig morfar imorrn på julspelet i kyrkan. Ska ta & umgås med han mera, han behöver det mer än någon annan.

Sanna kom med dagens tips, dra för alla persienner där hemma så ser ni inte våren som är där ute. Hon tycker vi ska göra det. Julstämningen inne i huset är ju precis som vanligt. Mammas alla tusen tomtar, alla ljusen som brinner nästan hela tiden och allt annat pynt. Granen står där den ska, och paketen vilar under. Katterna har svårt att hålla sig där ifrån, den ena sväljer snörena hela och den andra klättrar upp till toppen. Sanna jagar dem med vattenflaskan, och jag tror att det funkar.

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja vädret är inte de roligaste, här saknar vi oxå snö! Men grannen är på plats =)
Första julen katten sett en gran,hon är 4 år men gömde sig mest där under å mös hihi
God Jul!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback