Så det kan vara

Jobbade fem timmar igår innan vi var ett gäng som samlades hemma hos Fluhr. Stämningen var skön, lugn och bara allmänt bra. Hängde i soffan större delen av kvällen. Drack några cider, men de var alldeles för söta för att njutas av. Föredrar vin nu förtiden. Det diskuterades allt från att Bush var den som planerat hela elfte september, till att det var Eddie Meduzas mamma som skrev hans låttexter. Det var luciabandy ute på Sveg men jag har inte tålamod till att stirra på en boll som far runt. Jag är inte sportintresserad på det sättet, inte alls. Så det längsta vi kom till var Statoil, korv så klart.

Jag och Nicke satte upp lampor i granen ute idag, den är både vind och sned och ojämn men det syns nog mindre när det är mörkt. Själva granen ser ju bra ut. Resten av dagen har vi tillbringat i Härdal, promenerade en timma bland annat. Woho.

Min gudfar sitter här intill nu och håller på att ordna Villervalle i Söderhavet, en klassiker. Någon som minns den?

Kommentarer
Postat av: Emma

Hejsan vännen!! Så konstigt att du är hemma igen :) men härligt, för nu är jag påväg hem också! sitter på arlanda och segar, ska flyga till ösd imornbitti. Har rest i snart 36 timmar, och än är det långt kvar till Hede :) haha. Vi ses när jag kommit hem, då får vi träffas och prata ihop oss om allt som hänt i våra liv på olika delar av jorden! God Jul vännen! vi hörs innan jul o bestämmer en date :) Puss&Krams


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback