Latest News

De senaste dagarna har jag träffat vännerna en hel del. Gick på en julkonsert bland annat, och julkänslan infann sig lite lite till. Många kunde sjunga, men när Emelie satte igång höll huden på att krypa av mig, hon tog över hela showen. Vilken röst. Önskar att jag med hade den egenskapen, jag har aldrig varit den som sjungit bland folk. Föredrar att göra det i duschen där det också låter som allra bäst ; )

Blev en snabb sväng till Mora med. Jonny kom hem från Frankrike, så jag, Sandra, Ida och Jens åkte dit. Det hela slutade med att Sandra öl-sällskapade med Jens och Ida sov skönt i baksätet, så jag körde både dit och hem. Men det var en trevlig tripp!

Igår for jag raka vägen hem till Härdal, satt mest vid köksbordet hela kvällen och diskuterade. När det var dags att se på film så var det visst någon som slocknade ganska fort. Jag vaknade sen klockan fyra av ren panik, hade inte en blekaste om vart jag befann mig. De hade tappert försökt väcka mig och syrran igår kväll, men inget gensvar. Sanna låg kvar tills imorse, medan jag pallrade mig upp och sov de sista timmarna i sängen. Det är härligt att somna i soffan, men inte att tillbringa hela natten där.

Idag bär det av till Mora med hela patrasket, julmat & julklappar ska inhandlas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback