Julmarknad

I fredags hade jag & Nicke en liten inflyttningsfest i huset. Lite sen kanske, men skoj var det i alla fall. Det var skoj, hade mitt vin på dunk. Soffa som nyss tagit körkort fick agera chaufför och köra i omgångar till Mysen. Väl där var det inte länge innan de stängde, men hann med en dans.

Igår åkte jag till Östersund med mamma & syrran på Jamtli julmarknad. Det var riktigt mysigt, dock hade det varit bättre med lite snö men man fick ändå lite julkänsla. Gick runt och kikade, det var större än jag trodde. De sålde en massa lokala saker, hemgjorda prylar och annat som kreativa människor hade gjort. Skulle också vilja vara lagd åt den sidan, tycker om att pyssla men skulle vilja ha lite mera fantasi. Gjorde stan en snabbis, köpte en stickad tröja och ett diadem. Sov större delen av kvällen, och var  uppe onödigt tidigt. Kan fan inte vända på dygnet, trodde aldrig att det skulle vara så svårt.

Jobbade hela fyra timmar på Ica idag, lättsamt och skönt, man hinner aldrig bli less under den korta tiden. Nicke lagade middag åt mig och Ida, något som han kallade för "sotarspagetthi". Sedan var vi fem tjejer som gick på bio, Djävulen bär Prada. Tredje gången gillt? Lika bra den här gången i alla fall.

Tände det andra ljuset idag, och vart fan är snön?

63381-387
Djupa diskussioner.

63381-386
Sandra ser glad ut :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Var bor du någonstans i detta långa land..måste missat det..

Postat av: Tammy

Haha, schysst kontrast på hudtonerna ;)

2006-12-10 @ 23:59:00
URL: http://tammy.blogg.se
Postat av: sandra

haha, du är en pepparkaka och jag har en röd feja. puss love

2006-12-11 @ 14:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback