Juldagen

Alla vi tjejer i gänget bidrog med en ingrediens att göra drinkar med; jag tog med Creme de cacao och 4 liter apelsinjuice. Tillsammans hade vi en hel bar, och vi hade vår bartender Soffa. Kunde ju inte bli bättre! Vi samlades hemma hos Wågers & drack alla möjliga goda drinkar. Folkantalet ökade och till slut var hela köket proppat med människor, men roligt var det! Soffa fick också agera taxi och körde oss ner till Folkan, där det var ännu mera folk. Svårt att ta sig fram till baren, nästan omöjligt. Tog ett par snurrar på dansgolvet. Något av kvällens bästa var att jag fick återse min älskade Emma, som kommit hem från Thailand. Tur att Hede är så nära.

Skyndade till Statoil innan kön blev för lång då klockan närmade sig halv två, en mosmeny & en snålskjuts senare var vi hemma på Nilsvallen.

Startade denna morgon med toast & cola, slöat mest hela dagen. Det råder magsjuka i familjen så jag håller avstånd. Lagat tacos och kollat på film under eftermiddagen, och tror det blir en sväng i lastbilen inatt.

63381-423
Skål!

63381-425
Soffa shakar!

63381-427
Helene.

63381-426
Cattis.

63381-428
Sandra och jag.

63381-424
Helene med en färgglad drink!

63381-422
Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback