Förberedd!

Det börjar närma sig.. Nu har jag packat det mesta, nu är jag redo att åka hem :) Känns så skönt. Nu har jag fått nog av det tropiska, hem till kalla Sverige! Igår var en lugn dag, var här hemma vid poolen. Bara tagit det lugnt. Lagade mat tillsammans med Kristenh & Lucy.. Ingen speciell dag.

Idag blir det solen och poolen, för ovanlighetens skull. Ska ut på lunch runt tolvtiden, sen är det dags att vinka av Lucy med.. Riktigt tråkigt. Sedan tror jag att jag hinner träffa Eva med som anländer från Sverige idag! Hon kommer med alla presenterna.

Kommentarer
Postat av: Raur

kalla och kalla Sverige ;D Vi har hela 7 grader här i Malmö... himla trist att vi inte har kyla och snö tycker jag :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback