Dreams


Drömmer jätte mycket nu förtiden, och för det mesta så minns jag dem ganska tydligt när jag vaknar. Så det är jobbigt när man vaknar upp och precis varit någon annanstans, men kan inte få någon bild av det. Känns bara förvirrat. Jag gillar att drömma, det kan bli så knasigt. Man får ju chansen att göra och vara med om saker som man annars inte kan. En häftig grej.

Uppe med tuppen idag med. Nicke ska åka långvända till Västerås idag, och jag nekade att följa med. Det är mysigt att åka, men inte lika skoj när han ska lasta och jag blir själv i flera timmar. Längre än vanligt den här dagen. Vanligtvis brukar jag följa med in, fast det är så enormt kallt där. Som ett gigantiskt kylskåp. Det bästa av allt är att maten där är riktigt god, det är en restaurang som alla arbetare går till. En av anledningarna till att jag följer ; )

Ska åka till Härdal alldeles strax och bara vara hemma, kanske skulle ha bakat något.

Kommentarer
Postat av: Charlotte

hm, jag drömde att jag skulle såga ner en seg julgran. det gick inte :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback