Borta bra, hemma bäst

Sweden - nu är jag hemma, anlände i måndags. Resan hem gick bra, olidligt lång. Sammanlagt 18 timmar i luften, samt 5 timmar i New York på flygplatsen. Under sista turen så satt jag dock som en stel pinne. Då vi var på väg ut på banan så slocknade hela planet & motorerna dog. Härlig början, tänkte jag. Den kom snabbt tillbaka, och personalen förklarade bara med orden "strömmen råkade visst försvinna ". Nähä? Kunde så se hela scenariot framför mig, hur planet dör och störtar ner i havet. Fel hade jag som tur var :) Nicke hämtade mig på Arlanda, enormt skönt att ses igen. Åkte mot Uppsala, hade bokat ett hotellrum på Scandic där. Ville komma in i den svenska tiden innan jag fortsatte hemåt. Fikade på IKEA , åt middag ute och hade en allmänt bra dag. Upptäckte att en av mina väskor hade blivit manuellt genomgådd, pga något som såg misstänkt ut. Låset var avklippt & ett meddelande låg i den. Mera lappar till scrapbooken.

Jätte härligt att få träffa hela familjen, kommer att ta veckor innan man hunnit gå igenom alla bilder & saker. Har redan fått en massa mail av folket där nere, så kontakten kommer nog att fungera bra. Träffade några av mina tjejer igår med, och det känns alltid som om man träffades för några dagar sen. Precis som vanligt.

Jag har problem med att vara pigg & trött på rätt sida av dygnet. Samma dag som jag kom så sov jag två timmar på dagen på hotellet. Gick sen och la mig runt åtta tiden igen. Vaknade vid tolv men somnade igen och var klarvaken klockan tre. Tittade i taket i tre timmar innan jag sov ett par timmar till. Är fortfarande trött runt åttatiden på kvällen, och vaknar halv sex. Nicke är fortfarande i sängen, och jag har snart varit vaken i två timmar. Segt.

Kommentarer
Postat av: Anna

Välkommen hem! =)
Känns de inte konstigt att komma hem?

Postat av: sandra

så sjukt kul att se dig igår. du är bäst! puss

2006-12-07 @ 13:37:09
Postat av: Tammy

Halloj!
Hur känns det att vara hemma igen? Kan inte fatta att du vart där i 90 dagar. Tänk att jag vart en trogen bloggläsare så länge ;)
Hoppas du har det bra hemma och att du inte saknar Hawaii alltför mycket.
Kram Tammy

2006-12-10 @ 17:42:14
URL: http://tammy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback