Renovering


Nicke har köpt ett hus, så nu är det ombyggnad i alla rummen. Rivit ner tapeter, målat skåpluckor och en massa annat. Allt ska göras om & vara klart inom några veckor. Känns som om det är ett evighetsprojekt och att vi aldrig ska hinna, men imorrn rycker lite mer erfarna in så det ska nog gå bra. Jag och Nicke har tillbringat större delen av dagen i huset, och hela tiden frågat varandra; än sen då, vad ska man göra nu? Var i Sundsvall och storshoppade på Ikea och andra affärer, så snyggt blir det i slutändan.

Jag har insett att jag är enormt mörkrädd, min allra största fobi.

Kommentarer
Postat av: Malin

där ser man! vart ligger hans nya hus? Stort? Kul med lite renovering och nya möbler :)

Puss, saknar dej.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback