Påsklov

Påsklovet har snart tagit ut sin hälft, har hunnit med en massa olika saker. För att förklara på ett snabbt sätt - festade torsdagen och fredagen. I torsdags var vi bara ett par stycken, men lika kul hade jag ändå. Hamnade till slut på Svegskrogen. Under fredagen kom vi lite längre, Lofsdalen på Trapper. Hade riktigt skoj! På lördag morgon packade jag och älskling skotern och for till Ryflovallen [ en av våra stugor vid fjället ] där resten av familjen var. Åt massa gott, spelade spel, åkte bandvagn (!), tolkade på slalomskidor efter skotern. Övernattade. Solade och hade det allmänt gott. På söndag kväll fick jag och Nicke ett ryck och städade och möblerade om hans hus, bytte gardiner och ändrade tavlor. Resultatet blev kanon. Igår var ett skön dag, lagade mat och tog det lugnt. Spelade spel och kastade pil, somnade framför en film.
Åkte till Lofsdalen idag med mamma och syrran, åkte snowboard, och idag var det skitskoj. Längtar redan tills nästa vinter, perioden är ju snart över. Men först vill jag ha sommar.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hejsan vännen!
Låter som du haft en trevlig påsk, härligt :)
Jag saknar dig! snart är det måndag och då ses vi igen! Massa pussar å kramar

Postat av: sandra

Det tror jag med, underbart :)
Snart ses vi, har saknat dig..

Puss

2006-04-23 @ 19:54:48
URL: http://www.freewebs.com/samorinaz/index.htm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback